BLABLABLA

Nu har jag precis kommit hem. Eftersom jag faktiskt stämplade för en gångs skull så åkte jag en extrasväng med t-banan, älskar att åka bana och buss och sånt utan att ha bråttom nånstans! Mysigt!

Har en pizza i ugnen, är ju för fan det enda jag kan äta just nu! Rörmokarjävlar. Fast trevliga är de faktiskt, mötte en hel bunt när jag var på väg ner till toaletten. Svenskar, allihop. Snart finns det inga norrmän kvar i det här landet, bara svenskar. Och det är väl lika jävla bra! (Nä, jag skojar bara. Eller gör jag det?)

Jag och Jenny var på couchsurfer-träffen. Har inte träffat så många trevliga människor på samma gång på väldigt, väldigt länge. Det finns vettigt folk i Oslo! Man måste bara veta var man ska leta!




Imorgon kommer min älskling hem. Jag saknar honom som en galning.


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Fan va skönt att du lever Sebbe ;) har varken sett eller hört av dig på flera månader så jag började ju undra ! Kom förbi cafet en dag så bjuder jag er båda på en kaffe eller tre :D

2009-10-29 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback