Brand new shoes

Jag är sjuk. For real. När ska jag bli frisk? Snart!
Ska jag ta mig ut och handla eller ska jag ligga här och vara hungrig? Mitt liv består för närvarande inte av någonting annat än svåra val som detta. Jag är jävligt hungrig vid det här laget men inte alls sugen på att gå ut i kylan.

Jag har förresten nämnt hantverkarna, eller hur? Men jag missade nog att berätta att det satt en lapp på vår ytterdörr IGÅR som sa att vi nu inte har något vatten på en hel vecka. Hej framförhållning! Nu har de stängt av skiten så kök samt toalett är två helt obrukbara rum i sju dagar framöver. Vilket innebär att jag är handikappad och måste springa ner i TVÄTTSTUGAN varje gång jag ska på toaletten och KISSA I VASKEN!

Nä. Det finns toaletter i tvättstugen. Men tänk om det inte hade funnits? Hallå!
Och här ligger jag och är sjuk. Stackars, stackars mig. Måste gå och köpa mat. Nu. Måste... Och vad ska jag äta, liksom? Kan ju inte diska på en vecka! Åh. Mitt lilla liv.



Kommentarer
Postat av: Jenny

ät sushi!! nyttigt, gott och så blir det ingen disk =)

2009-10-23 @ 17:43:53
Postat av: Uråldrig bonnamora

Förr, när jag var liten, hade man en potta under sängen...å utedass om inte pottan dög. Vi snöt oss i tidningspapper i bästa fall,annars snöt vi oss i näven... Fick man röda veckan tog man till skydd som man virkat själv...och som man fäste med säkerhetsnålar... Sen fick man tvätta dessa dukar själv...i bäcken...med såpa...om inte den var slut, för då fick man ta vanlig sand ock gno...

2009-10-23 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback