Cock block

Kvinnliga motsvarigheten, någon?

Yeah yeah. Jag kom precis hem. Har varit ute med Jenny och haft det helt fantastiskt trevligt!
Nu är jag trött. Väntar på sms från Jenny. Hon ska meddela att allt är bra. Jag har nämligen lämnat henne på uteställe med okända vänner! Vilket kräk jag är. Litar dock på mitt eget samt Jennys omdöme om att de nyvunna vännerna var vettiga sådana.
Ja ja ja. Det är väl läggdags nu? Jag har fått samma fråga typ tio gånger ikväll: "Varför hatar du Oslo?" Enkelt svar: klockan är tre och jag ska sova. Eller, klockan är tre och mannen i baren stirrar argt på mig och vill att jag ska gå hem.
Eller, det finns inga neonskyltar i Oslo.
Fast man står på 21 våningen så finns det inga neonskyltar. Så då fattar ni vart jag längtar.

Natti!

Me and Jenny at Mono!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback