Big One

Funderade en stund över Jennys sushi-förslag, men sen blev det pizza i alla fall. Det visste jag ju egentligen redan från början, tycker bara om att leka med tanken att jag kan leva nyttigt och sunt. Ja ja, det var kul så länge det varade! Nu står pizzan i ugnen, två sorters pepperoni plus ananas. Perfekta pizzan! Jag är så jävla hungrig så jag håller på att döööööö...

Nu är min pojkvän borta. "Guttetur". Jag är ensam i fyra dagar. Bra träning för en stackare med ensamhetsfobi!

Jag var på toaletten i tvättstugan. Den är ungefär hälften så stor som en bajamaja, men lite fräschare så det väger rätt jämnt. Tur att man är gammal festivalare! Ska ta en bild sen så ska ni få se. Det är rätt spännande!

Och här fick ni ju dagens outfit på samma gång! Snorig näsa och gammal tröja.

Vad smidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback