Du borde leva livet men du söker nånting annat, idiot!

Idag har jag jobbat, heja mig! Har haft en riktigt bra dag, trots att det snurrade rätt rejält när jag vaknade imorse.
Nu ska jag göra mig i ordning, vi ska ut och festa på riktigt ikväll! Det var verkligen skitlängesen jag var ute en lördag, hatar helger i Oslo. Men ikväll är jag taggad! Ska på hejdå-fest hos en kollega först och sen ska vi ut på krogen. Och då ska jag vara snygg! Inte se ut som en slashas som vanligt.

Vad ska jag göra med mitt liv? Jag vill ha ett seriöst och genomtänkt förslag från varenda jävel som läser den här bloggen. Kom igen nu, vänner! Gör lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Bonnamossan

Seriöst? Inte lätt...

2009-10-18 @ 11:42:10
Postat av: Maaaaaaaaaaaaaa

Något seriöst?? Det är nog inte du Helena, mångsysslare, thats you! Go from places to places! Fast om du får lust att stanna på en och samma plats så.... kan jag nog inte hjälpa dej ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback