Fyfan

Måste bara säga en sak som jag kom att tänka på idag när jag hörde Snow Patrols låt Chasing Cars på radion. Har inte hört den på länge och det här är väl lite väl inaktuellt, men som sagt så hörde jag skitlåten idag och vill bara få ur mig detta.
Det finns två saker som jag verkligen hatar:

1. Chasing Cars med Snow Patrol
2. Family Guy

Så bara är det. Just dessa två framkallar extra förakt i mitt lilla hjärta. Jag blir kräkfärdig. Det är illa. Tråkigt för mig.
Grejen är att det hade kunnat vara lugnt, liksom, det hade kunnat stanna där. MEN! Hela jävla tiden kommer det nån och slänger ur sig:

1. Men du älskar väl Chasing Cars? Det är ju precis din musiksmak!
2. Men du älskar väl Family Guy? Det är ju precis din humor!

VAAAAAA?! Jag blir så fruktansvärt förolämpad. Alltså, hade någon frågat varför jag inte lyssnade på Arvingarna och ansett att det verkade vara något för mig så hade jag kanske lyft på ögonbrynen och skrattat lite. Men såhär! Hur missuppfattad är jag inte? Vad har folk för bild av mig egentligen? Till och med min pojkvän har sagt det! "Men du älskar väl Family Guy? Det är ju BLA BLA BLA..."

Nej. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback