Här gör man sig till!

Lägger upp massa videos och grejer. Och inte en enda liten kommentar! Jag vill ha lite mer give and take-mentalitet i den här bloggen. Kom igen nu!

Idag börjar jag alltså på mitt nya jobb, en restaurang som ligger fem minuter från mitt hem. Perfect, liksom. Hoppas det blir bra, och håll tummarna för mig nu. Imorgon och torsdag jobbar jag på donken och sen får vi väl se hur mycket jobb det blir framöver. Mycket, hoppas jag. Min pojkvän sa idag att jag är en driftig person. Det var väl fint sagt? Det får jag inte höra ofta!

Nä, nu ska jag väl börja göra mig i ordning. Håll tummarna, som sagt. Jag berättar väl ikväll hur det gick. Så länge bjuder jag på en Mallorca-bild. Det har ni väl längtat efter?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback