MALLIS


Första kvällen hos Jennys kusin.

 

 

Världens bästa drink!

 

 

Det här är enda bilden ni någonsin kommer få se på mig i bikini, så njut medan det varar!

 

 

Jenny lär sig segla med världens bästa spanjor.

 

 

Jag och bästa partyspanjoren. Nykterist, men det märkte man fan inte!

 

 

Kommentar överflödig.

 

 

Paco! Bästa hunden!

 

 

And he looooved me!

 

 

Jag vågade inte bada utan flytväst.

 

 

Nä, jag skojar bara. Vi flög! Med flytväst.

 

 

Nu orkar jag inte mer. Men det här duger väl för ett tag? Ska iväg och jobba nu, bara fixa i ordning mig först. Hej!

 


Kommentarer
Postat av: Morsan

Ah! jag vill också flyga skärm! Angående bikinibild så vet du väl att det finns Photoshop?! Jag menar, du syns ju knappt! och vovven är såå söt! Tack för bilderna iaf. Kram mor

2009-10-08 @ 14:31:22
Postat av: sufei

oj, här har det hänt grejer!

haha är det sant?! fast det är ingen fågel utan en random dinosaurie...

Postat av: Anonym

Haha, men mamma! Det är inte meningen att jag ska synas! Då hade ingen vågat gå in på den här sidan igen!

2009-10-08 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback