Oh, hello!

Somnade runt åtta imorse, därav mitt sena uppvaknande. Cebastian åkte iväg vid tolvtiden idag och då var jag helt simmig i huvudet. Fattar inte hur det händer! Igår gjorde jag inget särskilt, var liksom trött vid ett-tiden när Jenny gick hem men så blev jag sittande vid datorn och blev aspigg helt plötsligt! Ceb och Johan kom hem från jobbet vid halv fyra och sen gick jag och lade mig vid fem och låg och stirrade i taket i tre timmar. Sucks!

Ja ja. Idag regnar det i Oslo. Jag vet inte riktigt, på nåt sätt hatar jag inte den här staden lika mycket när det regnar. Alla städer suger liksom när det regnar så då känns det mer okej på nåt sätt. Värdelöst att titta ut genom fönstret och se strålande solsken men ändå veta att man bor i helvetet på jorden. Well, så illa är det kanske inte. Men inte långt ifrån! Tråkiga jävla stad! Har i alla fall bestämt mig för att den här vintern ska bli den bästa i mitt liv hittills. Och tråk-Oslo ska inte få sätta stopp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback