Oh my

Nu är jag hemma efter en liten shoppingtur med Jenny. Hon skulle leta jacka och jag skulle vara smakråd och spara pengar. Men Jenny hittade ingen jacka, istället kom hon hem med ingenting och jag med två par byxor och tre tröjor och en mössa. Så kan det gå! Ikväll ska vi dricka lite vin och försöka våga oss på en tur på byn. Jag avskyr fredagkvällar i Oslo så vi får väl se hur det går, men med rätt sällskap funkar allt så det blir nog bra ändå!

Jag och Johanna håller för övrigt på att planera en resa till Paris i vinter för att hälsa på Maja piraja. Det är det enda jag har att se fram emot för tillfället, känns det som. Fan vad jag hatar vintern! Det är mysigt nu, liksom, med lite lagom höstmörker och sådär. Men vinter. Fy fan. I år ska det bli en jävla massa snowboardande åtminstone. Det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blir det med Eskilstuna?

2009-10-09 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback