Restless

Klockan är två och jag har gjort absolut ingenting i fem timmar nu. Meningsfullt?
Borde städa så det ser fint ut när pojkvän kommer hem men det känns bättre att skjuta upp det till imorgon. Älskar den inställningen. Den är så... jag!
Inte för att det är så jävla stökigt här. Men ändå. Det står juicepaket i hela lägenheten. Jag dricker typ tre liter juice om dagen. Är detta ett sunt beteende, undrar jag nu? Eller blir det, så att säga, för mycket av det goda? Jag dricker bara "sund" juice, inget koncentrat eller tillsatt socker eller nån sån skit. Men ändå? Det blir en jävla massa apelsiner och äpplen och bringebär och fan vet. Hallon heter det visst på svenska förresten!
Det blir jävligt dyrt i längden i alla fall, med tanke på att en liter juice kostar över 40 kronor. Men det är det värt. Inget snack!

Jag hatar att vara ensam hemma. Det är därför jag aldrig somnar! Jag har så tråhåhåhåhåhåååååkigt att jag blir helt uppstressad och stissig och inte kan slappna av och definitivt inte somna.

Ska se sista avsnittet av Svenska dialektmysterier nu. Fredrik Lindström, I love you.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback