So I said "Oh, baby I will love you 'til the day I die" and you said...

Tre timmars arbetsdag blev det för mig idag. Det är så det ska vara. Inte bara jobba och sen dö. Leva lite också!
Ikväll ska vi ut på äventyr, dvs löningspils. Nice! Ska hem till Johanna om en liten stund och dricka Malibu, sen bär det av till Emilie och Ida och sen ska vi väl ut. Sådan är planen, i alla fall. Jag försöker övertala min pojkvän om att han ska med men han verkar skeptisk.

För övrigt så är jag igång med min egen musik igen, om någon vill veta. Ni vet kanske inte ens att jag haft ett uppehåll? Synd för er. Har skrivit två nya låtar på inte så lång tid vilket känns jättekul. Så nu vet ni. Pussåkjam!


Så här såg det ut förra gången jag var på fest hemma hos Emilie.
Jag hoppas på en favorit i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback