We never ate here

Jag är så jävla trött. Vill ligga i sängen hela dagen idag men det funkar tydligen inte riktigt så när man är vuxen. Värdelöst! Har massa grejer jag måste fixa. Varför kan ingen göra det åt mig? Ibland undrar jag varför mina föräldrar inte bara blev miljardärer. Det hade gjort mitt liv så mycket enklare!

Jag kom hem rätt tidigt inatt, runt två nån gång. Då satt Ceb och Johan och målade drakar! Härligt lördagsnöje. Sen ringde vi och beställde en pizza (eller två familjepizzor. Som gick åt trots att jag åt typ en slice. Gamar!). Det måste vara typ det bästa som finns, fyllekäk. Seriöst.

Ikväll ska jag på spelning med Bring me the horizon. Ska bli jävligt kul! Inte riktigt min musik kanske, men ey. Ska dit med my band members så det lär bli röj.

Nu ska jag göra mig i ordning. Ska iväg på ett spännande möte klockan två och sen ska jag jobba klockan fem. Zai jian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback