What a day for a daydream

Väcktes imorgon av att det stod en främmande man och borrade i vår hall. Vi har hantverkare här dygnet runt känns det som men imorse hade de inte sagt att de skulle komma hit vilket stör mig litegrann. Det måste de väl? De har ju nyckel till vår lägenhet men det innebär fan inte att de kan komma och gå hur de vill! Dessutom har de inte ens städat efter förra gången de var här så hela hallen är full av borrdamm och jag tänker fan inte städa upp efter dem! Det är ju de som har stökat ned! Och min jacka har de förstört, den råkade hänga vid ytterdörren och var förmodligen för jobbig att flytta för den är full av gipsbitar och borrdamm och skit. FYFAN!

Nu ska jag gå ut. Pallar inte sitta hemma när det springer folk i lägenheten. Cebastian jobbar så jag funderar på att gå och äta lunch hos honom. Gott!

Fina Oslo. Ibland.

Kommentarer
Postat av: sufei

been there done that. kom hem en dag så hade de bytt min dörr och hallen var vit av damm PLUS att de hade använt min toalett (fotavtryck på vita badrumsmattan) och torkat sig på MIN handduk!!!!!!!!!! OBS HAR GÄSTHANDDUK!!!!!!!!!!!! som det dessutom STÅR "GÄSTER" klart och tydligt på!!!! urk *vill ej vidröra handduk pga "hantverkarsnopp" i tanken* jävla hantverkare



förresten du får ju fan säga till när du är i götet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback