Back to black

Ha ha ha ha. Så duktig var jag på att hålla bloggen uppdaterad! Men skit i det.

Idag fyller Cebastians lillasyster arton, så vi ska hem till Sverige och fira! Stort grattis till Silje! :)
Dessutom fyller min kära far år en eller annan dag nästa vecka så då bär det av till Gislaved. Härligt.

Vad händer mer? Jag har fått nytt jobb, men det kanske jag har sagt? Jag börjar i alla fall i mitten av oktober och vet inte så mycket om det än, så jag får återkomma till det. Ska i alla fall fortsätta som servitris vilket jag är jävligt nöjd med!

Nu ska jag ut och fixa. Är ledig idag så jag har fått ansvar för packning och diverse annat ordnande här. Det går nog bra. Har ju en del organisatoriska kvalitéer som ni säkert känner till...

Nä, bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback