NYTT INLÄGG!

Nu glömmer vi det som varit och blickar framåt istället. Vad tror ni om det? Fler uppdateringar och intressantare inlägg, det låter väl som en bra idé, hörrni?
Vi börjar med en sån här liten lista som är så poppis nowadays:

Var bor du lilla råtta? I mitt fina Oslo som jag hatar ungefär varannan dag och älskar lika ofta.

Vad gör du klockan åtta? Ikväll äter jag nog middag. Min pojkvän ska laga mat. Lyx!

Hur många ungar har du? Inte en enda, än så länge. Inga på väg heller för den delen.

Hur mår din gamla far, då? Bra, tror jag. Tennisarm, möjligtvis. Och snart ett år äldre!

Vad gör din fru Louisa? Min fru heter inte Louisa utan Cebastian, och han sitter just nu och leker med Photoshop.

Vad vill du ha att spisa? Jag har precis ätit chips och Coca Cola till mellanmål, så just nu är jag nöjd. Tack ändå!

Vad vill du ha att dricka? Se ovan.

Vad har du i din ficka? Fyra hål. Och en femkrona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback