Ett glas rödvin till frukost?

Oslo har dött. Avlidit. Inte en människa på gatorna här. Svenskarna är hemma och firar påsk och norrmännen är på hyttetur. Det är bara jag kvar. Gissa om jag har kul?


Vaknade klockan fyra idag. Liebling är på jobbet och har lämnat mig med enbart tråk. Fyfan! Vad ska jag göra? Funderar på att gå ut och supa mig full. Riktigt jävla redlös, liksom.


Imorgon ska vi till Göteborg och fira Marran! Hon ska få nässpray i present så att hon kan festa ordentligt hela natten.

Kommentarer
Postat av: Häxan Ruth

Hej Helena! Jag tycker nässpray är överreklamerat. Varför inte skaffa en såndär lerkanna som man häller saltvatten i ena näsborren med, å så kommer vattnet ut genom den andra näsborren? Jag tror att det kan liva upp vilken fest som helst. Mycket billigare än sprit men säkert lika kul (eller kuligare!)! GLAD PÅSK

2010-04-02 @ 23:10:57
Postat av: kicki

snart mååååååååste vi seees!!

2010-04-03 @ 01:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback