Hej livet!

Jag har precis kommit hem från whiskysmakning med Jim Murray (om ni inte vet vem det är så kan ni ju googla, heja!). Spottade, så ingen fylla såhär innan jobb tyvärr. Jävligt kritisk till medelålders män som syftar på sex i varenda jävla mening (mr Murray) också. Men jag är ju sån. Jävligt kritisk. Och lite ödmjukhet har fan aldrig skadat heller. Hursomhelst var det jävligt intressant och framförallt lärorikt och inspirerande. Kul. Gillar mitt liv!

För övrigt har jag skällt ut sammanlagt tre norska idioter den senaste veckan. Rejält alltså. Skrikit högt och svurit och kallat dem fula namn. För att de har förtjänat det. Alla gånger var på jobbet.
Förklarade även irriterat men sakligt för en kvinna på uteserveringen som sa typ "du där, kom hit!" med otrevlig stämma att hon inte skulle behandla mig som sin jävla hund. Hon bad för övrigt om ursäkt sen. Jävligt gött.

Nu ska jag äta lite frukost med min älskling, sen ska jag jobba. Tänker dricka massa öl ikväll. Nice.
Tänker åka ner till Köpenhamn den sjätte maj också. Ölfestival. Couchsurfing. Själv eller med loverboy. Vi får väl se.


Hej hej hej!

Kommentarer
Postat av: Maaaa

Go Helena!!!!

2010-04-30 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback