Jag har Mange Schmidt att tacka för allt!

Ser att blogg.se väljer att göra reklam för Mange Schmidts nya låt här i min fina lilla blogg. Jag gillar det. Jag har Mange Schmidt att tacka för så mycket. Hela mitt nuvarande perfekta liv, faktiskt. Mange Schmidt var nämligen det som förde samman mig och min fantastiska pojkvän. Visste ni det? Har jag berättat den här otroliga historian förut?
När Mange satte igång att spela på Telenors firmafest för två och ett halvt år sedan möttes våra blickar i samförstånd och vi tog första bästa taxi tillbaka till hotellet. Resten är historia.

Så gick det faktiskt till. Vi hade diskuterat bra musik i allmänhet och The Doors i synnerhet hela kvällen så det blev lite av ett antiklimax när mr Schmidt steg upp på scenen och satte igång med nån jävla skitlåt. Glassigt, säkert. Eller nåt. Så tack, Mange! Din musik har trots allt gjort lite nytta här i världen!



Ikväll har vi tittat på fotboll, jag och Jenny och Sara. Sen var vi på Sosialen och lyssnade på en kollega till Cebastian som spelade. Nu är vi hemma och jag är trött. Trött, inte sliten. Fantastisk känsla. Vill känna den lite oftare i framtiden.

Jaja, tjattjat. Pusså hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback