Where the music never ends

Saknar liksom livet lite. Jobbade dubbla pass hela förra veckan (80 timmar på en vecka) och det känns i kroppen men faan det känns mest i hjärtat. Vad gör jag med mitt liv? Jag ska ju älska hela världen och dansa hela nätterna och mina fötter ska inte nudda marken när jag går. Så ska mitt liv vara. Jag vill inte bli bitter och stressad och trött på allt och krypa fram med ont i ryggen och hälseneinflammation! Jag vill ju bara danza!


Inte för att livet suger som det ser ut just nu. Livet är helt perfekt. Jag älskar att jobba. Är dessutom så jävla lyckligt lottad att jag har två jobb som jag trivs helt fantastiskt bra på. Fick mig bara en tankeställare i söndags när helvetesveckan var över. Hellre pank och lycklig än rik och trött på livet. Skönt ändå att ha fått den insikten nu istället för om tjugo år.


I måndags fyllde jag år. Tack för alla gratulationer, vänner. Jag är så otroligt glad att jag har er i mitt liv. Trots att det inte alltid känns som att jag förtjänar det.
Hittade en rynka i pannan idag som inte har varit där förut. Stackars, stackars mig. (HA HA HA! SKÄMT! Jag har inte åldersnoja. Mitt problem är typ att jag tror att jag har hela livet framför mig. Och att livet består av ca trehundra år. Vilket det kanske gör. Beroende på hur man väljer att se på skiten.)




Så tänkte jag att vi kunde köra en tävlig här i bloggen. Vad tror ni om det? Den går ut på vem som har den bästa pojkvännen.

Jag vann. Fick ett trumset i födelsedagspresent. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maa

HAHA! VA FAAAAAAAAAN! Jag kommer upp och röjer på det snart!!!! HAHA!

2010-04-22 @ 09:07:11
Postat av: Anonym

Ja. Fan va röj, vi kör Hardcoreversionen av Down in the corner & Whatever happened to my rock'roll. Yä!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback