All I ever wanted

Jag är så jävla trött. Sov över tolv timmar i natt men det har tydligen inte hjälpt. Jag ser dubbelt.

Åkte till Sverige i lördags morse för att överraska min fina pojkvän, och det var nog där det gick snett. Kom hem från jobbet runt 04.30 och höll mig vaken tills bussen gick 07.25 från centralen. Lyckades inte sova ordentligt på bussen heller, var liksom helt övertygad om att vi skulle köra av vägen och döden dö. Skitläskigt väder! Kom fram 11.30 i alla fall, sov några timmar sen på dagen men då var det liksom redan kört. Nu är min dygnsrytm ännu mer fucked up än förut. Heja! Hoppas på att Cebastian ska komma hem och få ordning på saker och ting. Jag har gett upp!

Snart ska jag iväg och jobba, blir tio timmar idag. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback