Mei wenti!

Min fantastiska pojkvän har tagit körkort. Visste ni det?

Jag är inte helt okej. Höll på att ramla ihop på jobbet innan. Det har hänt två gånger på ganska kort tid nu så jag undrar vad som är fel. Brist på något, förmodligen. Slängde i mig massa vitaminer och järntabletter och omega 3 när jag kom hem nu. Tänkte att det kunde vara nåt sånt så jag helgarderar. Vad tror ni? Kan också vara ett svårt fall av hypokondri. Drabbas ju av det ibland!

I övrigt: nada. Börjar bli lite trött på att ingenting rör sig. Vill åka härifrån och vill stanna kvar. Lider av beslutsångest, helt enkelt. Eller vadå, liksom. Vet inte ens vilka alternativ jag har! Bara räknar kallt med att det finns beslut att fatta men det finns det kanske inte alls. Sluta gnälla, liksom!

En man sprang ifatt mig när jag gick hem i natt och gick bredvid mig typ hela vägen hem sen. Vad gör man då? Han var liksom halvonykter men trevlig och inte hotfull på något sätt, men sånt är ju skitläskigt ändå! Eller? Vad gör man? Jag vill veta! Kan ju inte gärna försöka sticka ut ögonen på nån stackare som bara vill ha lite sällskap på vägen? Måste köpa pepparspray. Skitstad.

Nu ska jag väl sova. Kommer ju gå bra. Är övertygad om att jag är dödssjuk samt att en galen man vet var jag bor och kommer bryta sig in i min lägenhet. Jag ska skriva en roman om alla hemskheter jag jämt går omkring och tror att jag ska råka ut för. Den kommer bli spännande som fan, jag lovar!

Måste sluta svära så förbannat mycket. Det låter illa.


Kommentarer
Postat av: PRNLL

Jag ska låna ut en bok till dig. Det är möjligt att du kommer må lite sämre av den, men ens galenskap känns lite nobel och i gott sällskap istället för att gnaga i en som ett marsvin

2010-02-20 @ 11:07:13
Postat av: Insnöad feminist

Generellt sett kan man aldrig lita på män. Män som dessutom springer ifatt en är ännu mer opålitliga. Beväpna dig kvinna!

2010-02-20 @ 13:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback