Okej då

Jag ger romanen en vecka till, en månad sammanlagt. Somnade liksom ifrån inspirationen igår. Det är sånt som händer! Nya tag en annan dag! Ha ha ha.

Just nu vill jag bara sova ännu mer. Fattar inte var denna ständiga trötthet kommer ifrån! Har egentligen massa saker jag måste fixa nu, packa och städa och sånt. Jag jobbar ikväll och kommer inte hem förrän fem på morgonen och kvart över elva går bussen till Sverige så jag borde liksom ta tag i det där nu. Men ey, jag känner mig själv. Tar det i natt efter jobbet istället. Det blir säkert roligare då!

Kommentarer
Postat av: sufei

hahaha, gött! när jag skriver din adress tänker jag på hell, som i helvete. SKOJA! har inte tänkt på nåt särskilt för adressen är så kort och koncis!!

Postat av: Anonym

ska du till göteborg nåt?? kände en plötslig saknad och nyfikenhet på vad du gör numer!!

2010-03-15 @ 15:26:51
URL: http://paperkite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läget i Oslo?

2010-03-19 @ 08:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback