Once it's shame on you

Vet inte vem jag ska glädja genom att uppdatera blogghelvetet klockan halv sex på morgonen? Den som uppskattar skiten kan väl lämna en kommentar, snälla? Är så trött på att ni är så tysta. Vet ju att ni är här och snokar!

Vet ni vad jag har gjort ikväll? Druckit öl. Så jävla nice. Så jävla sällan jag unnar mig, känns det som. Hade för övrigt en riktig jävla mardrömskväll på jobbet. Fyfan! Finns det nåt som är värre än tjuriga jävla idiotgubbar så är det tamejfan tjuriga jävla idiotkärringar. Yes. Hejdå. Kul.

Imorgon ska vi hålla tummarna. Ni är med på det, va?

Kommentarer
Postat av: Maaaaaaa

Hej hej! Jag snokar!

Är du peppad på att komma på något sorts kalas? som förra året? Jag vet dock inte när detta ska ske, känns lite mycket i skolan nu! Men jag återkommer!

Inga planer på att komma till göteborg/gislaved/sverige snart?



Förresten min pappa sa att din pappa hade börjat skriva krönikor i västbo andan!! har dock inte sett något han skrivit än! men kul!

Postat av: Anonym

Du gladjer mig!! Jag maste ha nagot skojigt att lasa nar jag gommer mig for solen. snart kommer jag hem! Da ska vi dricka massa ol!!! kram

2010-02-21 @ 08:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback