Hej livet

Idag körde min pojkvän upp mig klockan halv ett (ja, det är tidigt! Jag kom hem från jobbet klockan fem!) för att han ville iväg och titta på en skrivare. Jag fattade inte riktigt det där. Tyckte att han var lite jobbig. Lite överexalterad för en jävla skrivares skull. Men vilken skrivare! Och nu är den faktiskt vår.
Det bästa är att den väger ca hundra kilo och vi ska hämta den inom en vecka. Jajajaja. Det går bra.

Ikväll ska jag jobba, börjar klockan åtta och ska stå i baren. Sebastian sa igår att jag inte alls är nån bartender, bara en servitris som jobbar i bar. Men det är inte sant. Jag är bartender! Jag ÄR det! Jag blandar en helt fantaaaaastisk GT... Äh. Ska bli kul att stå i baren i alla fall. Lite variation i tråkvardagen.

Nu ska jag nog ta igen min förlorade sömn. En timma bara... Som kommer bli två som kommer bli tre. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback