I already know you're not gonna be here tomorrow

Yes! Bloggen lever igen. Det trodde ni aldrig!

Helgen har tillbringats i Sverige, mitt vackra hemland. Kom till Göteborg i torsdags, mötte Marran i centrum och vi åkte hem till hennes fina lägenhet! Sedan gick vi till Kellys och träffade Sufei och drack öl! Helt fantastiskt trevligt. Det suger att dom bästa människorna inte ens bor i samma stad som jag.

 

 

Den Rakryggade Resenären! På väg mot öl...

 

 

Öl i sikte! (Hahaha. Fyndigt.)

 

 

Maaa!

 

 

Sufei!

 

 

Erik joinade lite senare. Han berättade hur man levlar...

 


Då såg Marran och Sufei ut såhär! Jätteintresserade! Helt tokigt fascinerande, tyckte dom!


Sedan drack vi öl och sen gick vi hem. Typ. Nästa dag hängde jag och Marran i stan och sedan åkte jag vidare till de småländska skogarna för att fira min lilla bror! Som för övrigt inte är så liten längre utan en vuxen människa som pluggar på högskola! Sjukt!

Familjen i Mackans nya kök. Fika!

 

 

Födelsedagsbarnet!

 

 

Igår var jag och hälsade på mamma och Fredrik och lilla Tess! Och nu är jag tillbaka i Oslo, staden i mitt hjärta. (HAHAHA! Jag bara skojar!) Tillbaka, i alla fall, hos mannen i mitt hjärta. Vilket ju faktiskt är ännu bättre! Och nu ska vi titta på nya säsongen av South Park. Så hejdå, bloggen! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback