Party?

Kom precis hem från jobbet. De har fest två våningar över oss. Högljutt. Jag skiter i vilket, har hellre svårt att somna på kvällarna än blir väckt allt för tidigt av dammsugare och borrar och jag vet inte (det är liksom inte bara vi natträvar som för oljud om ni inte visste det. "Vanliga" människor är minst lika illa. Fast på dagtid, då. Och då spelar det tydligen ingen roll!) men grannen ovanpå oss håller på och bankar. Grejen är att jag tror hon bankar i golvet! Hon tror kanske att det är vi som har fest? Det brukar ju vara det, tydligen. Hon har stannat oss i trapphuset en gång och bett oss vara lite lugnare och vi har fått en lapp på dörren en gång. Vi har haft ca två fester sedan vi flyttade in för elva månader sedan. Två för mycket enligt henne. Fuck you enligt mig.


Ja ja ja. Skit i det.


Kvällen har varit helt jävla tokig. Skitmycket folk! Framförallt skitmycket champagnebrats! Fattar inte var de kommer ifrån eller vad de vill hos oss? Vi är liksom inget uteställe i den bemärkelsen, inte alls!

En jätterolig grej är för övrigt folk som ska köpa champagne för att visa att de har massa pengar och så köper de cavan istället för att champagnen är för dyr! HA HA HA! Alltså jag menar inte att alla som köper cava är snåla jävlar men man märker så jävla tydligt när folk bara vill dricka champagne för att det ser dyrt och fint ut (och för att få brudar till bordet). Hade jag blivit bjuden till ett bord av bratskillar som satt och drack billigt mousserande vin så hade jag skrattat högt. Töntigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback