You're the violent one

Jaha. Det är tydligen handboll ikväll. Där ser man hur mycket jag hänger med! Nu hoppas jag bara på att kunna se livesändningen på nätet eftersom vi saknar TV4 här. Men det ska nog gå fint. Vi satsar på det!

Hade en trevlig dag igår med squashspel, restaurantbesök, spelning och öl. Nice nice nice! Vaknade faktiskt upp med träningsvärk idag vilket är en ovan känsla för mig, inte för att jag är så vältränad utan för att jag inte rört mig på ett halvår eller nåt. Men det visste ni väl redan!

Fia i squashhallen. Skulle lägga upp en fin bild på mig själv men vågar inte. Ser döende ut. Röd i ansiktet som om jag håller på att kvävas eller nåt. Men Fia är fin! Som alltid!

 



Annars ingenting. Fattar inte riktigt varför jag envisas med att hålla den här bloggen vid liv egentligen.

Kommentarer
Postat av: Maaa

FÖr min skull!

2010-01-19 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback