You've got a friend in Jesus, too!

Godmorgon. Faktiskt.

Jag kom hem från jobbet kl 06.00 imorse. Heja mig! Hade för övrigt min första kväll som bartender igår, heja mig igen för det gick väldigt bra! Så nu hoppas jag på att få stå i baren lite oftare. Härligt med variation!

Ikväll ska jag iväg och jobba igen. Som servitris, this time. Hoppas lite på en lugn kväll, är helt opeppad på att vara trevlig och vänlig och så vidare och samtidigt springa fram och tillbaka mellan bord och kök och och och. Det ultimata hade liksom varit att ha en gäst per dag. Vilken jävla idé, för övrigt! Jag ska starta en sviiindyr restaurant som bara tar emot en gäst åt gången. Succé!

Nä, vad händer annars? Ingenting. Imorgon ska jag iväg på ölworkshop med jobbet och lära mig masor om öl! Ser verkligen fram emot det.

Min favoritbild från i torsdags. Jag och Fias pojkvän har en livlig diskussion om nånting som jag inte kommer ihåg. Han är en väldigt trevlig kille, för övrigt. Inte så arg som han ser ut! Och jag är väldigt trevlig jag också.

 

 

Kommentar överflödig.


Nu ska jag spela gitarr. Skål! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback