Ain't no sunshine...

Så jag får ledigt. SÅ SJUKT NICE! Har alltså helt plötsligt en ledig fredagkväll. Ska bara ligga på soffan och inte göra ett jävla piss. Lyx!

Har varit på shoppingtur idag. Handlat som om det inte fanns en morgondag. Mest till Cebastian, dock, bara lite till mig. Tvåtusenfemhundra spänn försvann jävligt fort, och det är egentligen inte så bra. Men ibland får man inte tänka för mycket. I alla fall om man vill vara snygg i sommar!

Annars? Blev lite för många öl igår. Jag blir så jävla jobbig när jag är full! Tjatig och högljudd och jävligt dryg! Hoppas mina vänner stod ut. Synd annars, är generellt ganska intresserad av att omge mig med människor som står ut med mig i stället för såna som inte gör det. Fast det blir väl per automatik så. I längden i alla fall.

Jaja. På tisdag åker vi till Estland. Heja oss!

Kommentarer
Postat av: hedda

heja helly!! åå, du är ju fantastisk!

2010-06-18 @ 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback