And this long line of cars is all because of you

Har jobbat idag men slapp tiotimmarspasset och fick gå hem tidigare. Sweet! Tror dock inte att chefen var helt nöjd med min insats idag. Hade inte hjärnan på rätt ställe, kan man säga. Tom skalle. Sa "va?" till allting och var allmänt seg och jävlig. Hade dessutom en idiotman på min station som frågade om ett vin som vi typ ALDRIG säljer och jag svarade att jag inte visste, så han sa att jag väl inte kan så mycket om vin utan mer om sprit. Det låter kanske oskyldigt och hade kunnat tolkas som ett välmenande skämt om det inte vore för att det var så jävla tydligt att han syftade på att jag är blond och svensk och jobbar inom restaurangbranschen och därför är obildad och blåst och inte gör annat än festar och super.

"Jag pratar sju olika språk" sa jag då. "Hur många pratar du?"

Och då började han gråta och erkände att han tjänat sina miljoner på att utnyttja andra människor och att hans fru inte ville ligga med honom längre och att han egentligen inte heller visste någonting om vin.

Okej. Det var inte så det gick till. Jag sa ingenting. Borde slagit honom på käften men hade nog fått sparken då.


Nu ska jag väl sova. Väntar på att pojkvän ska bli klar med sin dator så vi kan se på ett South Park-avsnitt först. Om jag någonsin får barn så vill jag ha en unge som Eric Cartman. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback