Har jag ingen livförsäkring?

Har jag inte det? Har jag nån försäkring överhuvudtaget? Vad händer om jag blir invalid? Fyfan alltså, ska man behöva tänka på allt själv?


Imorgon åker vi till Estland för att fira midsommar. På en ö! Hur fett nice kan det bli? Aaasfett nice! Flyget går klockan elva på morgonen och vi har varken packat eller letat reda på passen. Men det löser sig! Det gör det jämt! Märker ni hur peppad jag är? Skitmånga utropstecken! Hurra!

Ska dricka massa sprit och bada och sova i sovsäck och dansa kring midsommarbrasa. Eller nåt sånt. Älskar livet.


Hatade livet lite innan. Jobbade och det var jättemycket att göra. Grejen är att när man har som mest att göra, det är då folk beter sig som riktiga idioter! Varför är det så? Just när jag behöver mina gästers medlidande och omtanke som mest så får jag ingenting. Bara skit. Fyfan. Fyfan! Men nu är jag glad igen. Var egentligen glad hela kvällen. Det bästa med att folk beter sig som idioter mot en är att man kan bete sig som en idiot tillbaka, fast de inte ens fattar det! Undrar till exempel om folk som klagar på att det tar lång tid vet att de kommer få vänta längst av alla. Ha ha ha ha ha. Där får ni. Jag bestämmer.

Älskar för övrigt mitt jobb. Väldigt, väldigt mycket. Det är synd att jag tjatar så mycket om alla idioter jag träffar när 99% av alla mina gäster är helt fantastiska människor. Och jag får prata med allihop, och jag får chansen att göra deras kväll helt fantastisk bara genom att göra något som jag faktiskt tycker är roligt. Det känns väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback