HEJ LILLA LIVET!

Idag startade jag dagen med att försova mig och inte hinna äta frukost. Sedan fortsatte jag dagen med att dricka whisky (i utbildningssyfte, givetvis.) och sedan fortsatte jag dagen med att jobba. KUL! Spännande start på dagen. Fick jobba som en idiot sen också, fullsatt servering och grejer. Är trött och sliten nu. Vill egentligen supa mig asfull och glömma morgondagen men ser nackdelarna med den idén. Ska jobba. Upp tidigt. Vi är en man kort på jobbet dessutom så det blir extra mycket spring. Nice!

Annars då? Vi ska till Estland nästa vecka och fira midsommar med två estniska vänner. Ska bli så jävla kul! Jag har varit i samma land alldeles för länge nu känner jag, behöver lite miljöombyte. Har ingen aning om vad som händer där nere, dock. Tror på röj. Har förresten ingen aning om hur vi kommer dit heller, men tror på att det löser sig. Heja livet!

Är lite trött annars. Allt är samma. Vill egentligen ta första bästa flyg vartfansomhelst. Men är ordentlig och vuxen och har ett liv. Så. Jävla. Kul. Är inte alls bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback