I play a good game, but not as good as you

Här skriver man öppna och ärliga inlägg om religion och diverse andra stora livsfrågor, men ingen bryr sig?

Så. Jävla. Tråkigt.

Förresten så är jag inte så trångsynt och jävlig som det låter. Jag gillar bara inte människor som inte orkar tänka. Är det rimligt att det bor en gubbe bland molnen? Jag tycker inte det. Om någon vill säga emot så är det fine! Bara personen i fråga verkligen har funderat över skiten på riktigt. Pallar inte diskutera med människor som bara har läst en bok. EN bok! Skitgammal dessutom, otroligt out of date, liksom! Hur sjukt är inte det? I vilken annan situation är det okej att bara han en enda källa att hänvisa till? Ingen!

Nu ska jag sova. It's gonna be a long day tomorrow.

Amen.

Kommentarer
Postat av: Mum

Angående Gud vill jag tipsa dig om att lyssna på Eva Dahlgrens sommarprogram från den 27/6 som finns på P1:s sida på webben.

http://sverigesradio.se/



KRAM i värmen!

2010-06-29 @ 14:33:17
Postat av: sufei

hahaha! det där med källhänvisning är fan sant.



och vilket sammanträffande: jag lyssnade på eva dahlgrens sommarprat i natt på jobbet. rekommenderar jag också!

2010-06-30 @ 17:55:55
URL: http://goingtoshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback