There is a light and it never goes out

Orkar inte blogga. Har så jävla ont i luftrören. Tycker jävligt synd om mig själv. Staaackars mig...


Okej då, orkar skriva en sak:
Gick förbi Jesus-lovers i röda t-shirts när jag var på väg till jobbet idag. De har stått där nu i samband med Gay Pride här i Oslo. Då vill de stå och rädda folk från synd. Bota. Så himla gulligt! Idag stod de med gitarrer runt halsen och mikrofoner och grejer och var bara så himla söta! Ville nypa dem i kinderna! Ta med en hem, som en hundvalp. Ge den mat och klia den bakom öronen.

VARFÖR ska jag vara tolerant?! Åt helvete med jävla tolerans och jävla respekt! Jag vill sparka hela kristendomen i skrevet! Så jävla hårt!
"Jaha, okej. Så du tycker att bögar är syndiga och sjuka? Vilket sammanträffande! Jag tycker nämligen det är kul att sparka folk i skrevet. Här får du! Ha ha, nu är du steril!"

Jag tror att det finns en särskild plats för religiösa människor när de dör. Det är den otrevligaste platsen som finns. Typ som ett syrabad som luktar bajs. Vi andra blir till jord och ingenting men religiösa människor får ligga där och fräta i evigheters evighet.
Alltså, det är ju inte så att jag VILL att de ska hamna där. Men jag tror att de gör det ändå, om de inte bättrar sig. Så nu ska jag börja omvända dem. För deras eget bästa. Jag ska knacka på varenda dörr tills jag räddat varenda jävel.

Kommentarer
Postat av: Madssimone

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback