MEN JAG VILL JU BARA BLI RIK OCH KÄND?!

Hur svårt ska det vara?
Alltså, jag hade nöjt mig med att vara rik. Det hade funkat för mig. Jag ställer inga orimliga krav. Hellre rik och okänd än tvärtom, liksom, om jag nu måste välja. Så kom igen då! Ge mig pengar! Ca en miljard, tack. Gärna dollar eller liknande. Helst inte isländska kronor (eller vad de nu har) eller annan skitvaluta. Däremot kan jag tänka mig att köpa Island när jag väl fått mina pengar. Det kan bli en fin investering. Ingen vet.


Mitt nya drömresemål är förresten Nordkorea. Har sett massa dokumentärer nu, HERREGUUUUD alltså! Skojar inte, måste åka dit inom snar framtid. Vill helst smyga över gränsen utan papper och tillstånd och grejer och liksom uppleva landet som det verkligen är. Men då blir man skjuten och dör, så det är en dålig idé. Men spännande, jääävligt spännande! Vi får ta en sväng förbi på väg till Kina. Det får bli planen.


En sista sak också...
Vuxna män som gråter av lycka när deras land gör mål i gruppspelet i fotbolls-VM:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Nä, nu försökte jag verka hård och okänslig. Faktum är att jag själv fick tårar i ögonen när jag såg mannen i fråga. Så himla fint! Ville krama honom!

Kommentarer
Postat av: Danilo

Jag gillar ditt tänkande, en dag kommer vi bli rika och berömda.

det finns bara ett sätt för människor som oss.

Musik

Följ dina drömmar

kram

Danilo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback