VAD I HELVETE!?

Det var alltså över tre veckor sedan jag uppdaterade blogghelvetet sist. Vad ska det betyda!? Vad håller jag på med!? Förlåt för detta vidriga beteende. Att ni orkar med mig, era stackare!


Idag serverade jag ett stort sällskap på min restaurang. En av männen frågade var i Sverige jag kom ifrån och jag svarade att jag kom från Gislaved (vanligtvis brukar jag bara säga Småland, och folk brukar nöja sig, men hans R lät liksom lite vaga och underliga så jag slängde det bara rätt i ansiktet på honom. Jag kommer från Gislaved. Där fick du!) och han nappade genom att säga att han kom från Gnosjö. Vi såg på varandra i något slags samförstånd och jag berättade vad jag hette i efternamn och han frågade om mamma var min mamma och det sa jag att hon var och då sa han att han spelat i ett rockband med min pappa. I ett garage. Och så bad han mig hälsa.

Vad ÄR detta? Bor jag på en skitliten planet där alla känner alla? Och i så fall, varför gör jag det?


Jag jobbar sju dagar i veckan, tio timmar om dagen. Super hela nätterna och åker lite skateboard innan jobbet.
Så ser mitt liv ut just nu. Om ni undrar. En annan sak som ni kanske undrar över är om jag hellre är tjock än hungrig. Och det är jag.


Kommentarer
Postat av: Maaaaa

HAHA! När jag var i London så hade vi beställt en taxi kl 03.40 mitt i natten, gissa om tacichauffören var svensk och hade bott i Borås?!?!!? :P

2010-06-16 @ 10:03:29
Postat av: qqq

det var på tiden

2010-06-16 @ 23:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback