HELVETET!

...trodde jag att min förra rubrik var när jag tittade snabbt på den. Och det kan ju vara en passande rubrik i min bittra blogg, så varför inte?


Lite okynnesuppdatering nu. Egentligen ingenting intressant att berätta.


Har varit ledig hela dagen vilket innebar sovmorgon till 16.30, sedan latte och frukost/middag på Fru Hagen med min fina pojkvän. Sedan rödvin på Glöd. Avslutade med champagne tillsammans med tre trevliga norrmän. Ibland kan de minsann, rackarna!


Nu är vi alltså hemma igen med en fantastiskt trevlig kväll bakom oss. Dubbla pass på jobbet imorgon, hoppas på en förhållandevis lugn dag.


Såg för övrigt världens bästa plakat idag. Ska lägga upp en bild på det imorgon, pallar inte nu.


OCH FETASTE GRATTISET TILL MARINA SOM FYLLER OBOOZE!
Mycket kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback