ALLTSÅ HEJ

Har jobbat idag. Var helt dött, typ inga gäster alls. Är slut ändå. Warum?


Var och lyssnade på ett band igår som jag kanske ska spela tillsammans med. Förmodligen inte, har inte bestämt mig än. Men kanske. Det spelar ingen roll, det jag vill komma till är att jag blir så jävla förbannad varje gång folk reagerar på att jag spelar trummor. HEJ. Är tjej, inte apa. Eller sitter taktkänsla i kuken? Fantastiskt fenomen i så fall men jag är jävligt skeptisk.

Det är liksom så konstigt! Framförallt när det är folk som inte ens hört mig spela! Orkar inte utvecka detta mer. Hejdå. Blir bara jävligt trött på att 2000-talet är ett jävla skämtsekel.


Imorgon ska jag jobba. Och på lördag. Måste även rydde og vaske litt innan vi får besök här hemma. Det blir spännande!


Pussåkjam!




Kommentarer
Postat av: Anonym

glad över att du bloggar mer nu.

2010-05-14 @ 23:11:24
Postat av: sufei

taktkänsla sitter i kuken, visste du inte det? andra saker som sitter i kuken är t.ex. ledarskap, förmågan att fickparkera samt en förståelse för tekniska fenomen. det är ju bara naturens lagar, inget att göra åt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback