GODNATT BLOGGEN!

Vi har faktiskt besök här hemma, det har jag glömt att berätta. Johan aka Cebastians bästis har lämnat Umeå för att komma hit och hälsa på. Det tycker vi är kul! I lördags hade de fest här och när jag kom hem från jobbet hade någon (Tanja?) möblerat om i vårat badrumsskåp. Väldigt spännande!

 

Pojkvän med bästis sitter och spelar FIFA. Kolla in koncentrationen alltså!




Det var tydligen en jävligt hård match. Jag ville egentligen vara med och spela,
men vågade inte. Så jävla grabbigt! Vet inte om jag skulle palla trycket.





Dessa två deodoranter står i min pojkväns badrumsskåp.
Typ: "Ska jag gå för 'Cool Kick' idag eller ska jag vara lite wild and crazy och köra på 'Dry Impact'?"
Han är stenhård, min pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback