Jag har tid, jag har lediga dagar

Herreguuuuuud! Jag har varit ledig hela tre dagar denna veckan. VILKEN FANTASTISK KÄNSLA! VILL HA MEEEEER! Men så fick jag lönen igår och tänkte att det kanske är värt det ändå, att jobba 24/7. Kan leva ett liv i lyx sen. Vill gärna det.

Har börjat på nytt jobb nu. Solsiden på Aker Brygge (http://www.solsiden.no). Bestämde mig andra dagen för att aldrig mer gå tillbaka och tredje dagen för att jobba där resten av livet. Typiskt mig. Trivs hur som helst fantastiskt bra nu, och det känns ju kul!

Håller även på och velar fram och tillbaka om när vi ska lämna det här jävla landet. Varannan dag vill jag ta första bästa flyg vart fan som helst och andra dagar vill jag bli norrman på heltid. Min jävla hjärna. Nu börjar planer inför våren i alla fall utformas. Jävligt spännande kommer det bli, lita på det!

Ska plugga i sommar också, jippi! Är skitsur för att jag inte kom in på ryskan men får ta det i höst istället. I sommar ska jag läsa en kurs i fotbollshistoria samt två kurser i religion. Fotbollshistoria tänker jag att jag kommer ha stor nytta av i framtiden medan religionen mest är för mitt eget nöjes skull... Om någon undrar.

Nä, nu ska jag titta på The men who stare at goats (SE DEN!) och sen ska jag sova. Jobb imorgon med vinprovning efteråt, heja livet!

Pussåkjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback