Vuxenliv?

Fick ett mail idag från ordföranden i vår bostadsrättsförening där han skrev att alla måste lufta sina radiatorer. Då undrar jag:

1. Vad är en radiator? Är det ett element? I så fall, varför säger man inte att det är ett element? Radiator låter ju livsfarligt! Som att det strålar som fan eller nåt.
2. Hur luftar man skiten? Och framförallt varför luftar man skiten?
3. Kan man skjuta upp det på obestämd framtid eller helt enkelt bara skita i det? Va?


Så jävla vuxet med såna här grejer, hatar det! För två dagar sen hade vi förresten storstädning här i hemmet. Låg på alla fyra och skrubbade. Räcker inte det? Ska jag behöva lufta jävla skitradiatorer också? OCH betala hyra? JAG BORDE FÅ BETALT FÖR ATT BO HÄR! Fyfan.


Tänker äta godis till frukost nu bara för det. Sen ska jag faktiskt använda mig av mina translating skills och översätta en text från engelska till norska.


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: maaaen

Radiator! Va kul! Tror inte man behöver lufta elementen om ni inte hör att det rinner vatten i det! Du vet den veckan jag sa jag var ledig!? Är typ ledig mån tis och sen får vi resultatet på onsdag och då ska vi börja läsa något arbete och försöka göra en presentation till det! Så känns lite (tycker jag) onödigt att åka mån-tis. Åker hellre någon gång i juni, tror inte jag ska jobba något då, så isf kan jag komma efter jag varit i london någon gång?! Och stanna tills du vill bli av med mig!! hoho!

KRAMS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback