HEJ SÖTNOSAR

Idag började mitt nya liv. Allt är nytt. Hela Helena är en ny Helena. Är det inte helt fantastiskt?


Den här bloggen är skittråkig. Jag vet. Innan mådde jag lite dåligt över det men nya Helena mår inte dåligt över småsaker. Något jag däremot mår lite dåligt över är att lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Brukar inte må så dåligt över det heller (som de flesta av er kanske känner till) men på söndag kommer det en mäklare hit och ska värdera lägenheten och jag har egentligen inte tid att städa. Det är tråkigt. Betydligt mycket tråkigare än den här bloggen faktiskt.


Ikväll har jag tid i alla fall, så nu är det bara att köra på. Ska gå iväg och slänga flaskor nu och sen ska jag rensa garderobhelvetet. Vet ni hur mycket kläder jag har?! EN MILJON! Och de TÄCKER HELA JÄVLA GOLVET I HELA JÄVLA LÄGENHETEN! Det suger. Ska fixa det nu. Slänger skiten. Ska bara gå i shorts och flipflops i ett halvår ändå sen.

Kommentarer
Postat av: Botvids ägare

Lägg kläderna i en säck och skänk dem till nån välgörenhetsorganisation (oj...24 bokstäver i det ordet...)! F.ö. håller jag med sjuksköterskan i förra inläggets kommentar: Gå till doktorn!

2010-11-11 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback