HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ

Är på mycket tråkigt humör. Borde kanske sova en timma innan jag ska iväg till Isis, vill vara glad när vi ska fira födelsedag. Cocktailparty med pole dancing. Isis har världens bästa vardagsrum med tre meter till tak - och en pole mitt i rummet! Är så avundsjuk. Min står liksom intryckt i sovrummet mellan sängen och dörren och om jag tar ut rörelserna ordentligt så slår jagfötterna i garderoben. Mitt enda krav för framtida lägenhet är gott om plats för min pole. Kan gärna trycka in min sovplats i ett litet hörn eller på köksgolvet eller dylikt så länge jag får plats att dansa!


Idag hade vi sovmorgon, både jag och sweetheart. Steg inte upp ur sängen förrän klockan två! Kände att jag förtjänade det efter den här nyttiga veckan. Eller hur? Fast min stackare till pojkvän fick skynda iväg till jobbet medan jag gick och fikade med Maddis. Börjar bli lite bortskämd med att inte behöva jobba. Inte för att det är direkt frivilligt, men ändå.


Imorgon åker vi till Sverige halv åtta på morgonen, har sån sjuk träningsvärk i hela kroppen och ser INTE fram emot att sitta på en buss i fyra timmar!


Ska chilla lite nu i alla fall innan jag drar. Måste göra mig i ordning. Palla klänning! Kommer bara spilla öl på mig själv i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback