NU ÄR DET KUL IGEN!

Hej! Kul att jag äntligen är tillbaka!

Livet har varit rätt sugigt ett tag, om jag ska vara ärlig. Jävligt sugigt faktiskt. Fult och förbannat meningslöst, liksom. Jävligt tråkig känsla. Men nu är det bättre! Nu är jag glad igen! Bra va? Och det har hänt en del sen sist, så nu finns det massa roliga och spännande (och jobbiga och tråkiga) saker att skriva om i lilla bloggen. Bland annat har jag både sagt upp mig (jobbigt och tråkigt) och fått nytt jobb (roligt och spännande). Ska från och med första december jobba FRUKOSTBUFFÉ vilket innebär arbetstider mellan 06.00 och 14.00. Haha! Hahahahaha! Jobbade första dagen idag och det gick över förväntan, steg upp i tid och allting! (Cebastian väckte mig 05.15. Då hade inte han gått och lagt sig än.) Tror det kommer bli fint. Tror det kommer bli bra. Men det är som sagt från och med första december. Fram tills dess är jag beroende av Thereses goda vilja.

En annan kul grej är att jag har haft inflammationer på hela jävla vänstersidan av kroppen nu. Uppifrån och ner, inga konstigheter! Från axeln ner i stortån. Fina grejer.

Nä. Nu får det räcka. Får inte skämma bort er med intressant information om mig själv. Vi ses här i bloggen inom en snar framtid. I morgon till exempel, kika in då för fan!

Pussåkjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback