UPPÅTSVACKA?

Har precis kommit hem från jobbet. Hade skitkul. Vet ni det? Att man kan ha skitkul på jobbet varje dag om man vill? Det är viktigt tycker jag. Om man inte har kul ska man göra nåt annat. (Det är tydligen "inte så lätt. Alla har inte möjlighet att bara byta." Nä. MEN MAN BORDE!)

Vad som inte är skitkul är att jag har en inflammerad fot, en ond och knakande axel, röda, svidande ögon (förmodligen någon sorts allergisk reaktion som vägrar gå över) samt URINVÄGSINFEKTION. Livet leker. Imorgon ska jag dansa. Så då ska jag vara frisk, eod!

Nu står Twingon på gatan utanför. Vilken bil! Vilken fantastisk liten plåtburk! Låg i 200 km/h hela vägen mellan Göteborg och Oslo och ändå gick bara halva tanken! Nä, skojar bara. Kom aldrig ens upp i 90 km/h. Men fin är den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ju faktiskt som att du är dödligt sjuk.. urinvägsinf. är allvarliga grejer, kan utvecklas till njurbänckeninflammation som i sin tur kan ge sepsis, dvs blodförgiftning OMG! Helena du söker väl hjälp? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback