VÄLKOMMEN TILL MIN NYA MODEBLOGG! HÄR KOMMER DAGENS INKÖP!



Köpte en liter mjölk på Rimi. En klassiker men samtidigt jättemodern och väldigt fräsch, går inte ut förrän den tolfte november! Kostade bara 13.90!

 

 




Dessa clementiner var ett måste, gillar verkligen färgen och dessutom är det helt rätt säsong! Ska inviga dem redan ikväll! Köpte även dem på Rimi, 12.90/kg. Ett riktigt fynd!




Och såhär ser de ut på! Lägg gärna märke till mitt otvättade hår och bleka ansikte. Helt rätt just nu!








Idag har jag fikat med Pernilla, fem koppar kaffe blev det totalt, var helt hispig efter det! Sedan körde jag dubbelpass på dansen, längesen jag tränade så jävla hårt. Kommer ha en fruktansvärd träningsvärk imorgon och blåmärkena har redan börjat visa sig. Härligt!

Imorgon ska jag göra nåt jävligt spännande, förhoppningsvis får ni se resultatet här i bloggen inom en snar framtid. Nu ska jag äta mina clementiner. Pussåhej!

Kommentarer
Postat av: maddis :)

hahaha du är så rolig ! bra humor där!;P

2010-11-05 @ 02:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback