I KNOW EXACTLY WHAT TO DO

Lyssnar på Sahara Hotnights och är nostalgisk. Så himla fint det var att vara fjorton! Eller? Minns jag fel nu? Jävligt fint är det att vara tjugotre i alla fall. Har ont överallt och snygga blåmärken på överarmarna. Har tränat stenhårt i tre dagar nu, så jävla gött! Är ledig imorgon också och ska träna på kvällen, sen blir det uppehåll och jobb i helgen.



Nu är jag ensam hemma. Har fått låna Jenny i några dagar nu när Cebastian är ute och seglar men hon är på jobbet nu. Är lite rastlös. Tar ett varv runt stången typ var femte minut men börjar bli lite snurrig. Har stått på huvudet typ trettio gånger idag. Det ska tydligen vara bra för det mesta och är det yrsel man vill uppnå så funkar det bra men jag tror jag har fått nog för idag.



Ja. Hej.

Kommentarer
Postat av: PRNLL

Du minns fel. 14 är överskattat. Kommer du ihåg alla konstiga tankar och värderingar man hade? Eller det kasnke mest är jag som hade en förvirrad tonårsperiod..

Postat av: Far

När du var fjorton lyssnade du på Back street boys, inte Sahara Hotnights!

2010-10-08 @ 09:08:18
Postat av: Far

När du var fjorton lyssnade du på Back Street Boys, inte Sahara Hotnights!

2010-10-08 @ 09:10:06
Postat av: Maaaaaa

HAHAHAHAHAHA!!! GO HASSE!

2010-10-08 @ 23:28:27
Postat av: Helena

MEN MARINA! VI VAR JU BANDMATES PÅ DEN TIDEN!

2010-10-10 @ 19:03:10
Postat av: karyn

äsch, när du var 14 var du en av de coolaste jag visste. hej bell!

2010-10-14 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback