AIN'T NO SUNSHINE WHEN SHE'S GONE. AIN'T NO BLOGG WHEN SHE'S AWAY


Hej min lieblingsblogg. Är hemma efter att först ha träffat Sara och fått lektion i stickning och sedan varit på pole dance. Har nu fått blåsor i händerna, men skit i det. VÄRT! Alltså jag har fan aldrig varit såhär motiverad att träna. Och inte ens för att jag känner att jag måste, utan bara för att det är så jävla kul! Helt ny känsla för mig. Gillade alltid fotbollsträningarna och är alltid peppad på tennis och såna grejer, liksom, men det är är nåt helt jävla annat och mina pass är dessutom ofta mycket hårdare än våra fotbollsträningar någonsin varit. Ren lycka, fyfan.


Nu har jag precis ätit kvällsmat och ska hoppa in i duschen innan jag går och lägger mig. Vi ska ha personalmöte imorgon klockan elva. Måste alltså stiga upp hysteriskt tidigt.


Räknar ner dagarna till den tredje februari. Kan tiden gå fortare? Snälla? Orkar inte Oslo mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback