BLÅST_BLONDIN_87

Hehehe. Ringde elbolaget nyss. Vi har inte haft nån ström på hela morgonen men fick besked om att den skulle komma tillbaka klockan ett. Det gjorde den inte, så jag ringde elbolaget och det samtalet gick till ungefär såhär:

Jag: Hej, jag heter Helena blablabla. Ni har stängt av vår ström idag och vi har inte fått tillbaka den än.
Elgubbe: Nähä, men alla andra i ert hus har fått tillbaka den.
Jag: Ja. Men inte vi.
Elgubbe: Nähä..?
Jag: Eller ja, det lyser visst i hallen och i köket... Men det funkar inte i vardagsrummet!
Elgubbe: Då är det nog en säkring som har gått, har du kollat säkringsskåpet?
Jag: Nä. Vet inte var det sitter. Eller oj, där var det!
Elgubbe: Vad bra.
Jag: Ja... Ojdå. Har var en säkring som var nere!
Elgubbe: Då drar du upp den.
Jag: Ja... Men det funkar inte!
Elgubbe: Nähä. Men det är ju inte så mycket jag kan göra...
Jag: Nu funkar det. Tack ska du ha! Hejdå!

Hej hej hej. Tom hjärna!


Var och dansade igår. Mina ben ser värre ut än någonsin tidigare. Gulligt! Sedan var jag hemma hos Emilie och drack irish och åt pizza. Vi mötte upp med Ida och Madde, brudarna drack öl och jag drack coca cola, ordentlig och duktig som jag är. Hade en skittrevlig kväll. Mer såna!

Nu måste jag springa iväg. Hetsdag. I like!


Fett snygga brudar!




Hetsig diskussion.



Snygga brudar, kass fotograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback